Subject: RE: Lodja metsise püsielupaigas loodusliku veerežiimi taastamise projekt
From: "Henri Daniel Ots" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "'Priit Voolaid'" <[email-masked]>,'Ants Animägi' <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Mar 2024 12:43:06 +0200

Tere,

Täname kiire vastuse eest. Mõistame kooskõlastamata jätmise põhjendusi ja 
oleme valmis projektlahendust muutma. Ala 1 puhul oleme valmis 
projektlahendust muutma vastavalt Transpordiameti soovidele (tagame riigitee 
kraavide ühenduse säiliva kraavisüsteemini). Ühtlasi on võimalik nii alale 1 
kui ka alale 2 tagada ligipääs mööda kraavide sihte selliselt, et riigiteid 
objektile ligipääsuks ei kasutata. Lisame aga omalt poolt selgituse (manuses 
olev kiri), kus põhjendame, miks ala 2 kraavide sulgemise lahendusel puudub 
mõju riigitee kraavide äravoolule. Palume Transpordiameti seisukohta meie 
ettepanekutele ja selgitustele.

Koopia:

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

[email-masked]

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Henri Daniel Ots

Diplomeeritud hüdrotehnikainsener, tase 7 (Kutsetunnistus nr 201378)

AS Projekteerimisbüroo Maa ja Vesi

5070951

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 14, 2024 10:43 AM
To: Projekteerimisbüroo Maa ja Vesi AS <[email-masked]>
Subject: Lodja metsise püsielupaigas loodusliku veerežiimi taastamise 
projekt

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Lodja metsise püsielupaigas loodusliku veerežiimi taastamise 
projekt (Töö nr. 231466.1)

Registreerimise kuupäev: 14.03.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/3893-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>